Sunday, May 24, 2009

My Fren Ah Neoh a.k.a Dr. Neoh

Today i wanna talk about my fren ah neoh a.k.a Dr. Neoh a.k.a ah wai a.k.a nd"Fu Four Sing Sau (Gynaecology Master) " please you guys dun call him Dr.G la, he's not, eventhought he like holes but not this much like it..ok..ah neoh, pity you, dunno who da hell put you in this kind of trouble.

My fren ah neoh

Ok, I knw neoh for 11 years. We met throught ACS Kampar St. John lo, if not how to meet him oh, cannot same class with him lo..he terrible smart n pandai lo. For me ah neoh, is a very nice, kind, GENTLEMENT, and very PURE..why i said him gentlement, is like this, everytime when we go out for yamcha session, when he saw there was not enuf chairs for the "GIRLS" he will volunteer to take the chairs for the LADY only n for guys, fuck u no time. (this kind of action is making other guys like very ungentlement, Neoh, THANKS FOR THAT AR!!!)


"Gentlement" Neoh

Smart Neoh


You ppl out there, please don't argue with neoh in any matter, confirmed, he will shoot you till your underwear also tanggal. His mouth n tougue is FUCKING SHARP, macam parang ar. when you talk with him, his talking seems got point in everything also, ppl doctor ma, sure got point lo..HAHAHA..But when he start his engine dy to crazy, you better tighten ur belt lo, cause he will do any thing crazy when he is CRAZY, he will definately will take off your pants when he crazy dy...

When he transformed into "colour wolf"

Ah neoh is still single for now (if he din cheat me diam diam pak tor outside ) the girls outside, please dont miss this golden opportunity. Dr. Neoh is super duper "GENG" in attracting female. you see the photos:

you see all girls..n he enjoy it


everywhere, there are some girls with him


Even malay also canot resist his attractiveness..GOSH

Ppl now is doctor dy lo, all fren also doctor too la, hometown fren need to keep aside..cause last week my fren jackie complaining that ah neoh FFK them n go out with his singapore fren dy...Haizzz, different stand, cannot up to par with him dy..


his doctor fren..

Today try to ask him come out on june la, he said this and that cannot come out la... i knw de la.. Anyway, wish you all the best in your future taking and be a nice doctor. ALL THE BEST LA, neoh...(FYI, he gonna get his posting in this coming 2 or 3 weeks time, wish him something nice la..n try to convince him not to venture into gynae)..

p/s: Neoh, if you reading this in KL, again..i beg u pls....

9 comments:

  1. ei boss, you need to dedicate the whole posting for me meh....the begging part, I'm gonna just ignore it =.="

    First of all.... I"M NOT DOIN GYNAE OK. And i prefer it if you just call me ah neoh la.. dun change or add anything okay

    the chair incident ah...i got volunteer to take for guys also okay. And bout the pictures with girls, the girls are close friends and course-mates (the malays also) what... you yourself must have loads of them la.

    and the FFK incident hor, i'm really sorry bout it... cos my friends in Spore can't make it for other time cos they're 7/7, just happened that a fren took leave on that sat, so had to go that sat;it was an immediate decision, and i'm really really sorry bout it one. I have no intention to keep aside you guys la....pls forgive me la


    And bout June, i really don't know if I can make it or not, cos I dunno when is my work gonna start...I'm not making excuses; and definitely not trying to brush you aside leh..I really wish to meet up with you guys one.. you made me feel so guilty :(

    Anyhow, Thanks for wishing me good luck la

    ReplyDelete
  2. ah neoh..just scare u venture into it la..haha..

    ReplyDelete
  3. You ppl out there, please don't argue with neoh in any matter, confirmed, he will shoot you till your underwear also tanggal. His mouth n tougue is FUCKING SHARP, macam parang ar. when you talk with him, his talking seems got point in everything also, ppl doctor ma, sure got point lo..
    ^
    point proven in the comment above.

    ReplyDelete
  4. haha...
    once FFK, ur name gone~!haha
    gay lou say thing really got point stm...hehe

    ReplyDelete
  5. Gaylou, thanks for the highlighting...

    by the way, Gaylou, i need to get ur consent to borrow some photos of urs cause my next coming post will about you..is it ok??

    ReplyDelete
  6. seon, if i venture into, you are gonna be the first one i'm gonna tell , ok

    gay lou, you need to shoot me like that meh....


    yea, once FFK kena shoot that teruk, i'll take good revenge if any1 else FFK next time, wakaka

    ReplyDelete
  7. HAHAHA..neoh, dun take it serious ...kita semua kidding saja...

    ReplyDelete
  8. ai yo, no worries, if i serious, you know ( read this with si yun's cynical tone), hehe

    ReplyDelete
  9. i forgot how her reaction lo..cause long time din meet her..u knw la..she always jual mahal

    ReplyDelete